Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Kush do të marrë mitrolozin?


Kush do të marrë mitrolozin?

Ardi Stefa
Nuk vuaj nga sindromat e ndjekjes, por çdo ditë që kalon ndiej gjithnjë e më shumë se më ngrihen kurthe për të ngrirë çdo gjurmë të reagimit tim. Banka kur shkoj për të depozituar qiranë më vjedh me një taksë shtesë, makina ime shkatërrohet ditë për ditë në gropat e pafundme të rrugëve greke, bashkia vendos vetë për shtimin e taksave dhe për taksa të reja, reklamat në TV e radio më konsiderojnë idiot, lajmet zhvlerësojnë inteligjencën time në gradën “zero”, politika më ofron çdo ditë e më tepër mësime mashtrimi, pandershmërie e egoizmi; tabelat e mëdha të reklamave më fshehin qiellin dhe më zhysin gjithnjë e më tepër në thellësi. Më konsiderojnë disa prezantues e producentë televizivë si idiot e injorant. Më fyejnë e më poshtërojnë gjithmonë. Çdo ditë e më tepër më shtohet dëshira që të marr në dorë një mitraloz dhe të dal nëpër rrugë e të vras të gjithë ata që vrasin delikatesën time, inteligjencën time, mirëkuptimin që përpiqem të kem me të gjithë njerëzit, të bardhë a të zinj, mirëkuptimin që përpiqem të kem si njeri...
Të vras të gjithë ata që më bëjnë kafshë. E vetmja shpresë, është pjesa optimiste e qenies sime, e cila më vërteton se një ditë disa kafshë do të marrin në dorë mitralozët dhe do të dalin nëpër rrugë...

Δεν υπάρχουν σχόλια: